FAQ

Aby rozwiać Twoje wątpliwości przedstawiamy zbiór często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie. Jeżeli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt – z przyjemnością na nie odpowiemy. 

1. Jakie są dostępne typy noclegów ?

Do Państwa dyspozycji oddajemy:
– domki 4 i 6 osobowe
– 4 osobowe namioty tipi
– 4 osobowe wozy
– 2 osobowe wozy

2. Ile osób może być zakwaterowane w domku, wozie, tipi?

Domki przeznaczone są dla maksymalnie 4 bądź 6 osób. Namioty tipi dla maksymalnie 4 osób. W wozach istnieje możliwość zakwaterowania 2 lub 4 osób.

3. Czy jest możliwość dostawki?

Nie, z powodu bezpieczeństwa i Państwa komfortu nie możemy niestety wstawiać dodatkowych łóżek do pokoi.

4. Czy w domku 4 osobowym lub tipi może spać 5 osób?

Dla Państwa komfortu zalecamy wybór domku 6 –osobowego, jednak wiemy, że nie zawsze jest to możliwe, dlatego w wyjątkowych sytuacjach ( np. w przypadku rodzin 2+3 z dziećmi powyżej 3 roku życia) dopuszczamy taką sytuację. Dodatkowa osoba to w wysokości 80 zł w namiocie tipi i 100 zł w domku. W cenę wliczone jest śniadanie dla dodatkowej osoby. Zaznaczamy również, że nie ma możliwości skorzystania z dostawki hotelowej.

5. Czy obiekt udostępnia łóżeczka dziecięce?

Tak. Na życzenie wstawiamy łóżeczko dziecięce tylko i wyłącznie do domków. Liczba dostępnych  łóżeczek jest ograniczona i wymaga wcześniejszej rezerwacji. Koszt wypożyczenia wynosi  30 PLN/łóżeczko/cały pobyt. Standardowo wraz z łóżeczkiem dostarczamy pościel dziecięcą.

6. Czy oferowane ceny są cenami za domek, wóz, tipi czy za osobę?

Oferowane ceny są cenami za cały domek, tipi lub wóz za dobę.

7. Co znajduję się w domku, namiocie, wozie?

Nasze domki 4 osobowe wyposażone są w jedno łóżko małżeńskie, łóżko piętrowe oraz dwa pojedyncze , pościel, ręczniki, koce. Łazienka posiada umywalkę, toaletę, kabinę prysznicową, suszarkę do włosów oraz kosmetyki. Każdy domek posiada klimatyzację/ogrzewanie, TV, lodówkę oraz dostęp do WI-FI.

Nasze domki 6 osobowe wyposażone są w jedno łóżko małżeńskie i łóżko piętrowe, pościel, ręczniki, koce. Łazienka posiada umywalkę, toaletę, kabinę prysznicową, suszarkę do włosów oraz kosmetyki. Każdy domek posiada klimatyzację/ogrzewanie, TV, lodówkę oraz dostęp do WI-FI.

Nasze Tipi 4 osobowe wyposażone są w cztery łóżka pojedyncze, pościel, ręczniki, koce. Wszystkie Tipi wyposażone są w pełną elektryczność, klimatyzację/ogrzewanie oraz dostęp do WI-FI. Tipi posiadają dostęp do zewnętrznego węzła sanitarnego

Wozy 3 i 4 osobowe wyposażone są w dwa łóżka piętrowe, pościel, ręczniki, koce. Wszystkie Tipi wyposażone są w pełną elektryczność, klimatyzację/ogrzewanie oraz dostęp do WI-FI. Tipi posiadają dostęp do zewnętrznego węzła sanitarnego

Wozy 2 osobowe wyposażone są w jedno łóżko małżeńskie, pościel, ręczniki, koce. Wszystkie Tipi wyposażone są w pełną elektryczność, klimatyzację/ogrzewanie oraz dostęp do WI-FI. Tipi posiadają dostęp do zewnętrznego węzła sanitarnego

8. Jakie udogodnienia dla dzieci oferuje resort?

Dla dzieci na życzenie nieodpłatnie udostępniamy podgrzewacz do butelek, krzesełka w restauracji, przewijak w sanitariatach i odpłatnie, na życzenie łóżeczko turystyczne.

9. Jak daleko jest od Was Energylandia?

Energylandia znajduję się w naszym najbliższym sąsiedztwie, zaledwie 8 minut drogi pieszo od nas. Dla naszych Gości organizujemy przejazd specjalną ciuchcią wprost pod bramy Energylandii.

10. Czy na terenie obiektu jest Restauracja?

Tak, zapraszamy do Restauracji Bonanza znajdującej się w centrum resortu. Restauracja serwuje dania z karty codziennie w godzinach od 13 do 22. Dla naszych Gości obowiązuje 10% rabat na wszystkie dania z menu.

11. W jaki sposób mogę zapłacić za swój pobyt?

Mogą Państwo zapłacić za swój pobyt poprzez system płatności Dotpay (szybki przelew lub zdalne obciążenie kart kredytowych) bądź bezpośrednio wpłacając pieniądze na nasze konto bankowe.

12. Jak długo po rezerwacji trzeba za nią zapłacić?

Rezerwację należy opłacić do 3 dni roboczych.

13. Co się stanie, jeśli będę musiał zmienić lub anulować rezerwację?

Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące zmian i anulacji zawarte są w punkcie 3.k. regulaminu świadczenia usług dostępnym pod linkiem: Regulamin

14. Gdzie można znaleźć dane kontaktowe Western Camp?

Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce kontakt.

15. Na jakie pytania mogę uzyskać odpowiedź za pośrednictwem formularza kontaktowego?

Za pośrednictwem formularza kontaktowego mogą Państwo uzyskać odpowiedź na pytania ogólne. Jeśli mają Państwo pytanie dotyczące rezerwacji prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją.

16. W jakich godzinach serwowane jest śniadanie?
Śniadanie serwowane jest w godzinach od 7 do 10 w Restauracji Bonanza.
17. Czy jest możliwość zameldowania przed rozpoczęciem doby hotelowej?

Wcześniejsze zameldowanie jest możliwe,  ale zależy od dostępności pokoi.

18. Czy jest możliwość późniejszego wymeldowania?

Resort nie gwarantuje dostępności usługi późniejszego wymeldowania.

19. Czy mogę zabrać ze sobą zwierzę?

Zwierzęta są akceptowane tylko i wyłącznie w domkach. Obowiązuje opłata 50 PLN brutto/doba.

Zasady pobytu zwierząt szczegółowo reguluje ogólny regulamin resortu.

20. Czy oferują Państwo parkingi i jakie są jego koszty?

Parking dla Gości Western Camp jest bezpłatny.

21. W jaki sposób można połączyć się z Wi -Fi?

W kilku prostych krokach mogą Państwo uzyskać bezpłatny dostęp do Internetu. Wszystko czego Państwo potrzebują to laptop lub telefon komórkowy. Loginy i hasła udostępnią  Państwu pracownicy Recepcji.

22. Co się dzieje z moimi danymi osobowymi?

Traktujemy bezpieczeństwo i prywatność naszych gości bardzo poważnie. W Western Camp Resort prosimy jedynie o informacje niezbędne do dokonania rezerwacji. Zapewniamy również bezpieczeństwo wszelkich przekazanych nam danych osobowych.

23. Czy istnieje możliwość telefonicznego dokonania rezerwacji?

Tak, mogą Państwo dokonać rezerwacji telefonicznej. Nasi recepcjoniści udzielą niezbędnej pomocy w wyborze noclegu i procesie rezerwacji.

24. Czy można dokonać rezerwacji w imieniu innej osoby?

Tak, taką rezerwację mogą Państwo zrobić online. Wystarczy podczas rezerwacji wpisać nazwisko gościa oraz jego numer telefonu dostępny podczas podróży. Aby gość otrzymał potwierdzenie w wiadomości e-mail, konieczne jest także podanie jego adresu e-mail.

25. Czy moje specjalne życzenia odnośnie lokalizacji obiektu mieszalnego mogą być zagwarantowane?

Zawsze staramy się zadowolić wymagania naszych Gości, więc z przyjemnością bierzemy pod uwagę Państwa żądania. Nie możemy, jednak ich zagwarantować, zarówno w formie pisemnej oraz ustnej.

26. Czy na terenie obiektu znajduje się bankomat?

Nie posiadamy bankomatu na terenie resortu. Najbliższy bankomat znajduję się w sklepie Biedronka nieopodal naszego resortu.

27. Czy na terenie resortu jest basen?

Niestety w obecnej chwili nie posiadamy basenu, zachęcamy jednak do korzystania z innych dostępnych form aktywności.

28. Czy w obiektach mieszkalnych jest klimatyzacja?

Tak, wszystkie nasze obiekty mieszkalne wyposażone są w klimatyzację za którą nie pobieramy dodatkowych opłat.

29. Czy recepcja jest czynna całodobowo?

W sezonie 2020 Recepcja czynna jest całą dobę od 1.06. do 30.09.

30. Jakie są atrakcje w okolicy?

Informacje na temat pobliskich atrakcji dostępne są w informatorze, który znajdziecie Państwo w każdym obiekcie noclegowym.

31. Czy mogę u Was kupić bilet do Energylandii?

Tak, mogą Państwo kupić u nas bilety do Energylandii z rabatem 5 %.

Napisz do nas

Jeżeli nasze pytania i odpowiedzi nie rozwiały Twoich wątpliwości prosimy o kontakt przy pomocy formularza!