fbpx

FAQ

FAQ Western Camp

Jakie są dostępne typy noclegów?

Do Państwa dyspozycji posiadamy domki 4 i 6 osobowe oraz 4 osobowe namioty Tipi i wozy.

Ile osób może być zakwaterowane w domku, wozie, tipi?

Domki przeznaczone są dla 4 bądź 6 osób. Wozy oraz namioty tipi dla 4 osób.

Czy jest możliwość dostawki?

Nie, z powodu bezpieczeństwa i Państwa komfortu nie możemy niestety wstawiać dodatkowych łóżek do pokoi.

Czy oferowane ceny są cenami za domek, wóz, tipi czy za osobę?

Oferowane ceny są cenami za cały domek, tipi, wóz za dobę.

Co znaczy BB a co HB?

BB( bed&breakfast) to opcja zawierająca nocleg i śniadanie,

 HB (half board) –  to opcja noclegu ze śniadaniem i obiadokolacją.

Czy mogę dokupić obiadokolacje, mimo, że nie zrobiłem tego w momencie rezerwacji?

Tak,  obiadokolację w formie bufetu mogą Państwo dokupić bezpośrednio na miejscu.

W jaki sposób mogę zapłacić za swój pobyt?

Mogą Państwo zapłacić za swój pobyt poprzez system płatności przelewy 24 bądź bezpośrednio wpłacając pieniądze na nasze konto bankowe.

  Jak długo po rezerwacji trzeba za nią zapłacić?

Taką rezerwację trzeba opłacić do 3 dni.

Co się stanie, jeśli będę musiał zmienić lub anulować rezerwację?

Koszty odwołania rezerwacji i niepojawienia się w hotelu są przedstawione w naszych ogólnych warunkach rezerwacji.

Gdzie można znaleźć dane kontaktowe Western Camp?

Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce kontakt.

Na jakie pytania mogę uzyskać odpowiedź za pośrednictwem formularza kontaktowego?

Za pośrednictwem formularza kontaktowego mogą Państwo uzyskać odpowiedź na pytania ogólne. Jeśli mają Państwo pytanie dotyczące rezerwacji prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją.

Jakie są godziny podawania śniadań, obiadokolacji oraz check in check out?

Śniadania serwowane są w godzinach 7:30-10:00, obiadokolację 18:00-21:00. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00, a kończy o 10:00.

Czy mogę zabrać ze sobą zwierzę?

Niestety nie ma możliwości zabrania ze sobą zwierząt.

Czy oferują Państwo parkingi i jakie są jego koszty?

Na terenie naszego obiektu posiadamy parking płatny dodatkowo 10 zł za dobę.

W jaki sposób można połączyć się z Wi -Fi?

W kilku prostych krokach mogą Państwo uzyskać bezpłatny dostęp do Internetu. Wszystko czego Państwo potrzebują to laptop lub telefon komórkowy. O szczegółowe instrukcje mogą Państwo zapytać na recepcji.

Czy mogę zmienić termin rezerwacji?

Tak, mogą Państwo zmienić termin rezerwacji informując recepcje na 14 dni przed planowanym przyjazdem, jeśli wybrany przez państwa termin będzie dostępny.

Dlaczego musze płacić z góry?

Zgodnie z obowiązującym regulaminem w naszym obiekcie musimy otrzymać płatność przez przyjazdem gościa do hotelu, aby zapewnić rezerwacje.

Co się dzieje z moimi danymi osobowymi?

Traktujemy bezpieczeństwo i prywatność naszych gości bardzo poważnie. W Western Camp Resort prosimy jedynie o informacje niezbędne do dokonania rezerwacji. Zapewniamy również bezpieczeństwo wszelkich przekazanych nam danych osobowych.

Czy istnieje możliwość telefonicznego dokonania rezerwacji?

Tak, mogą Państwo dokonać rezerwacji telefonicznej. Nasi recepcjoniści udzielą niezbędnej pomocy w wyborze noclegu i procesie rezerwacji.

Czy można dokonać rezerwacji w imieniu innej osoby?

Tak, taką rezerwację mogą Państwo zrobić online. Wystarczy podczas rezerwacji wpisać nazwisko gościa oraz jego numer telefonu dostępny podczas podróży. Aby gość otrzymał potwierdzenie w wiadomości e-mail, konieczne jest także podanie jego adresu e-mail.

Czy recepcja jest czynna całodobowo?

Recepcja w naszym obiekcie pracuje 24h na dobę.

Polecamy: EnergyLandia Energy2000

Western Camp Resort - noclegi zator, zator noclegi, noclegi Energylandia, hotel zator, zator hotel, noclegi Wadowice.

Realizacja: J-NET.pl