FAQ

Aby rozwiać Twoje wątpliwości przedstawiamy zbiór często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie. Jeżeli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt – z przyjemnością na nie odpowiemy. 

Jakie są dostępne typy noclegów ?

Do Państwa dyspozycji oddajemy:
– domki 4 i 6 osobowe
– 4 osobowe namioty Tipi
– 4 osobowe wozy
– 2 osobowe wozy

Czy w Western Camp można opłacić pobyt bonem turystycznym?

Respektujemy płatność Bonem Turystycznym na nocleg w naszym Resorcie Western Camp (w przypadku dokonania rezerwacji telefonicznej).

Ile osób może być zakwaterowane w domku, wozie, tipi?

Domki przeznaczone są dla maksymalnie 4 bądź 6 osób. Namioty Tipi dla maksymalnie 4 osób. W wozach istnieje możliwość zakwaterowania 2 lub 4 osób.

Czy jest możliwość dostawki?

Istnieje możliwość dostawki jednego łóżka do tipi lub domku ( zarówno 4 jak i 6 osobowego). Cena dostawki w domku wynosi 150zł za dobę oraz 120zł za dobę w tipi. W cenie dostawki jest także śniadanie dla dodatkowej osoby. Ze względu na ograniczoną powierzchnię nie realizujemy dostawek w wozach.

Czy obiekt udostępnia łóżeczka dziecięce?

Tak. Na życzenie wstawiamy łóżeczko dziecięce, jest to możliwe w domkach 4 i 6 osobowych, tipi oraz wozach dla 2 osób. Liczba dostępnych łóżeczek jest ograniczona i wymaga wcześniejszej rezerwacji. Koszt wypożyczenia wynosi 50 PLN/łóżeczko/cały pobyt. Standardowo wraz z łóżeczkiem dostarczamy pościel dziecięcą.

Czy oferowane ceny są cenami za domek, wóz, tipi czy za osobę?

Oferowane ceny są cenami za cały domek, Tipi lub wóz za dobę.

Co znajduje się w domku, namiocie, wozie?

Nasze domki 6 osobowe wyposażone są w jedno łóżko małżeńskie, łóżko piętrowe oraz dwa pojedyncze , pościel, ręczniki, koce, serwis kawowy, czajnik. Łazienka posiada umywalkę, toaletę, kabinę prysznicową, suszarkę do włosów oraz kosmetyki. Każdy domek posiada klimatyzację/ogrzewanie, TV, lodówkę oraz dostęp do WI-FI.
Nasze domki 4 osobowe wyposażone są w jedno łóżko małżeńskie i łóżko piętrowe, pościel, ręczniki, koce, serwis kawowy i czajnik. Łazienka posiada umywalkę, toaletę, kabinę prysznicową, suszarkę do włosów oraz kosmetyki. Każdy domek posiada klimatyzację/ogrzewanie, TV, lodówkę oraz dostęp do WI-FI.

Nasze Tipi 4 osobowe wyposażone są w cztery łóżka pojedyncze, pościel, ręczniki, koce, serwis kawowy i czajnik. Wszystkie Tipi wyposażone są w pełną elektryczność, klimatyzację/ogrzewanie oraz dostęp do WI-FI.

Tipi posiadają dostęp do zewnętrznego węzła sanitarnego
Wozy 3 i 4 osobowe wyposażone są w dwa łóżka piętrowe, pościel, ręczniki, koce, serwis kawowy i czajnik. Wszystkie wozy wyposażone są w pełną elektryczność, klimatyzację/ogrzewanie oraz dostęp do WI-FI. Wozy posiadają dostęp do zewnętrznego węzła sanitarnego.

Wozy 2 osobowe wyposażone są w jedno łóżko małżeńskie, pościel, ręczniki, koce, serwis kawowy i czajnik. Wszystkie wozy wyposażone są w pełną elektryczność, klimatyzację/ogrzewanie oraz dostęp do WI-FI. Wozy posiadają dostęp do zewnętrznego węzła sanitarnego.

Jakie udogodnienia dla dzieci oferuje resort?

Dla dzieci na życzenie nieodpłatnie udostępniamy podgrzewacz do butelek, krzesełka na restauracji, przewijak w sanitariatach i odpłatnie, na życzenie łóżeczko turystyczne.

Co znaczy BB?

BB( bed&breakfast) to opcja zawierająca nocleg i śniadanie

W jaki sposób mogę zapłacić za swój pobyt?

Mogą Państwo zapłacić za swój pobyt poprzez system płatności Dotpay (szybki przelew lub zdalne obciążenie kart kredytowych) bądź bezpośrednio wpłacając pieniądze na nasze konto bankowe. Pobyt można opłacić również Bonem Turystycznym.

Jak długo po rezerwacji trzeba za nią zapłacić?

Rezerwację należy opłacić do 3 dni roboczych.

Co się stanie, jeśli będę musiał zmienić lub anulować rezerwację?

Zmiany terminu rezerwacji przez Gościa zawsze staramy się rozpatrywać na jego korzyść. Warunkiem zmiany terminu jest zgłoszenie tego faktu maksymalnie 3 dni przed planowanym pobytem. Zmiana terminu może się wiązać z dopłatą do obowiązującej ceny według cennika. Koszty odwołania rezerwacji i niepojawienia się w hotelu są przedstawione w regulaminie rezerwacji on – line i regulaminie Western Camp.

Gdzie można znaleźć dane kontaktowe Western Camp?

Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce kontakt.

Na jakie pytania mogę uzyskać odpowiedź za pośrednictwem formularza kontaktowego?

Za pośrednictwem formularza kontaktowego mogą Państwo uzyskać odpowiedź na pytania ogólne. Jeśli mają Państwo pytanie dotyczące rezerwacji prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją.

Jakie są godziny podawania śniadań, obiadokolacji oraz check in i check out?

Śniadania serwowane są w godzinach czterech turach między 7: 30-10:30

I -7:30-8:15

II – 8:15-9:00

III – 9:00-9:45

IV- 9:45-10:30

Nasz obiekt nie posiada opcji obiadokolacji. Dodatkowe posiłki można zamówić w naszej restauracji Bonanza.
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00, a kończy o 11:00. Jeśli plan Państwa podróży przewiduje przyjazd przed obowiązującą godziną meldunku, zapraszamy na Recepcje w celu dokonania formalności. Będą Państwo mogli również zostawić auto na naszym bezpłatnym parkingu, zakupić bilety do Parku i udać się do Parku Energylandia naszym Złotym Pociągiem, który odjeżdża z przystanku Western Camp. Po całym dniu zabawy będą Państwo mogli wrócić do Western Camp Resort naszym transportem i udać się do obiektu noclegowego.
Mogą Państwo również korzystać z infrastruktury dostępnej na Resorcie, ale bezpośrednio do obiektu noclegowego wejdą Państwo o godzinie 16.

Czy jest możliwość zameldowania przed rozpoczęciem doby hotelowej?

Wcześniejsze zameldowanie jest możliwe,  ale zależy od dostępności pokoi.

Czy jest możliwość późniejszego wymeldowania?

Resort nie gwarantuje dostępności usługi późniejszego wymeldowania.

Czy mogę zabrać ze sobą zwierzę?

Zwierzęta są akceptowane tylko i wyłącznie w domkach. Obowiązuje opłata 50 PLN brutto/doba.

Zasady pobytu zwierząt szczegółowo reguluje ogólny regulamin resortu.

Prosimy wziąć pod uwagę czas trwania doby hotelowej oraz zakaz wprowadzania zwierząt do Energylandii.

Czy oferują Państwo parkingi i jakie są jego koszty?

Parking dla Gości Western Camp jest bezpłatny.

Posiadamy także bezpłatne stanowiska do ładowania aut elektrycznych i hybrydowych.

W jaki sposób można połączyć się z Wi -Fi?

Nasz Resort udostępnia otwartą i bezpłatną sieć Wi-Fi

Dlaczego muszę płacić z góry?

Zgodnie z obowiązującym regulaminem w naszym resorcie musimy otrzymać płatność przed przyjazdem Gościa do hotelu, aby zapewnić rezerwacje.

Co się dzieje z moimi danymi osobowymi?

Traktujemy bezpieczeństwo i prywatność naszych gości bardzo poważnie. W Western Camp Resort prosimy jedynie o informacje niezbędne do dokonania rezerwacji. Zapewniamy również bezpieczeństwo wszelkich przekazanych nam danych osobowych.

Czy istnieje możliwość telefonicznego dokonania rezerwacji?

Tak, mogą Państwo dokonać rezerwacji telefonicznej. Nasi recepcjoniści udzielą niezbędnej pomocy w wyborze noclegu i procesie rezerwacji.

Czy można dokonać rezerwacji w imieniu innej osoby?

Tak, taką rezerwację mogą Państwo zrobić online. Wystarczy podczas rezerwacji wpisać nazwisko gościa oraz jego numer telefonu dostępny podczas podróży. Aby gość otrzymał potwierdzenie w wiadomości e-mail, konieczne jest także podanie jego adresu e-mail.

Czy moje specjalne życzenia odnośnie lokalizacji obiektu mieszalnego mogą być zagwarantowane?

Zawsze staramy się spełnić wymagania naszych Gości, więc z przyjemnością bierzemy pod uwagę Państwa życzenia. Nie możemy, jednak ich zagwarantować, zarówno w formie pisemnej oraz ustnej.

Czy na terenie obiektu znajduje się bankomat?

Nie posiadamy bankomatu na terenie resortu. Najbliższy bankomat znajduje się obok sklepu Biedronka nieopodal naszego resortu.

Czy na terenie resortu jest basen?
Na terenie Resortu znajduje się basen, z którego Goście mogą korzystać bezpłatnie. Obok niego znajduje się również sauna Hot Shot. Basen jest czynny w godzinach 8.00-22.00. Basen jest czynny od maja do września. Konkretne daty otwarcia są uzależnione od temperatur zewnętrznych. Sugerujemy kontakt z Recepcją, aby upewnić się, że basen jest czynny.
Czy w obiektach mieszkalnych jest klimatyzacja?

Tak, wszystkie nasze obiekty mieszkalne wyposażone są w klimatyzację za którą nie pobieramy dodatkowych opłat.

Czy recepcja jest czynna całodobowo?

Aktualne godziny otwarcia recepcji dostępne są na naszej stronie internetowej w zakładce Kontakt.

Jakie są atrakcje w okolicy?

Spośród wielu atrakcji regionu szczególnie polecamy: 

– Park Rozrywki Energylandia ok. 900 m od Western Camp 

– Zatorland ok. 2 km od Western Camp 

– Park Miniatur w Inwałdzie ok. 15 km od Western Camp 

– Ruiny zamku i skansen w Wygiełzowie ok 8 km od Western Camp 

– Drezyny w Regulicach ok. 12 km od Western Camp

Czy mogę u Was kupić bilet do Energylandii?

Tak, mogą Państwo kupić u nas bilety do Energylandii z rabatem 5 % oraz gratisowym biletem Fast Pass umożlwiającym pominięcie kolejki na takie atrakcje jak Zadra, Hyperion i Mayan i Abyssus.

Jak daleko jest od Was Energylandia?

Energylandia znajduję się w naszym najbliższym sąsiedztwie, zaledwie 8 minut drogi pieszo od nas. Dla naszych Gości organizujemy przejazd specjalnym Złotym Pociągiem wprost pod bramy Energylandii. Usługa jest bezpłatna dla naszych gości. 

Napisz do nas

Jeżeli nasze pytania i odpowiedzi nie rozwiały Twoich wątpliwości prosimy o kontakt przy pomocy formularza!

polecamy:

partnerzy: